به این میگن انرژی !!
 
My Life
سلام.به وبلاگ من خوش آمدید.. امیدوارم لحظات خوبی داشته باشید...(نظر یادتون نره)

" حتما تا حالا برات پیش اومده چیزی رو از ته دلت و با تمام وجودت بخوای! آرزویی که ذره ذره ی وجودت نیاز به داشتنش رو فریاد میزنه ! همون آرزویی که دلت براش می تپه! به امید رسیدن بهش نفس میکشی! تو رؤیاهات همیشه دنبالشی! همون که دلیل زنده موندنته! همون رؤیایی که بزرگترین امیدته! قشنگ ترین رؤیای تو رؤیای سوگلی تو! بالاترین امیدت واسه زنده موندن ! بالاترین دلیلت واسه تلاش کردن! حسی که تو رو به ادامه دعوت میکنه ، تشویقت میکنه و بهت انرژی میده! چیزی که واسه خواستنش تردید نداری! اونطور میخوایش که نرسیدن بهش برات درده ، رنجه ، عذابه و رسیدن بهش برات بالا ترین شوق و اشتیاقی که میتونی تصور کنی!

واسه رسیدن به همون رؤیای شیرینی که نمیتونی فراموشش کنی ، نمیتونی جاشو با هیچی عوض کنی! اون چیز مقدس و عزیزی که قلب و روح وجسم و تمام وجودت خواهش رسیدن به اون خواسته ست، باید تلاش کنی!

چطور یاد رفته خواستن نتونستن رو نمیپذیره! ؟ اشتیاق رسیدن به یه آرزوی قلبی نتونستن و نشدن رو نمیفهمه! خواستن فقط یه معنی داره واونم تونستنه!!!

اگه فقط بخوای و باور کنی که بهش میرسی، کل قانون مندی های کائنات همسو با تو میشه. خواستن به تو نیرو و انرژی ای میده که تمام در های بسته رو به روت باز میکنه و تو رو با تلاشی تجهیز میکنه که با قدرتی عظیم فقط روی یه نقطه متمرکز شده و بی شک تو رو به کامیابی میرسونه! مهم ایمان و اعتقادت به خواستته. خواستن رؤیایی که فکر رسیدن بهش عشق و تقلا و تلاش رو توی تو زنده و صد برابر میکنه. همونی که تو رو مشتاق تلاش میکنه!

هیچ قدرتی تاب ایستادن مقابل آرزوی قلبی تو رو نداره. اگه عشقت به آرزو و هدفت در اون حد متعالی و بالای خودشه، اگه آرزوی رسیدن به خواستت اونطور تو رو بی تاب و بی قرار میکنه که شب روز بهش فکر میکنی، از همین الان تو رو میبینم که به خواستت رسیدی، اگه هم بهش نرسی ، مقصر فقط خودتی! اگه واقعا میخوایش باید هم پای بهاش براش خرج کنی و سختی و رنجش رو واسه رسیدن به گنجش به جون بخری! یادت باشه هیچ قدرتی جز خودت نمیتونه مانع رسیدنت به خواستت بشه!

تنها فاصله ی تو با بزرگترین رؤیاها و عزیز ترین آرزوهات ، فقط خواست و ارده ی خودته! چون خواسته ی قلبی تو به پشتوانه ی بیشترین تلاشت ، عامل شکوهمند ترین تغییرات مثبت زندگیته! "



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







           
سه شنبه 17 بهمن 1391برچسب:, :: 5 بعد از ظهر
raha

درباره وبلاگ


ما پیغام دوستیمان را با دود بهم میرسانیم... نمیدانم آنسو برای تو تکه چوبی هست یا نه... من اینجا جنگلی را به آتش کشیده ام...!!
آخرین مطالب
نويسندگان
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان My Life و آدرس kolbekochak.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 64
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1